THANKS

THANKS

Thursday 17 April 2014

Waarom voor mij stemmen?



Stemmen voor mij is ook stemmen voor de prestaties van Worldline. Ik som ze even voor u op.

  • Elektronisch betalen veralgemeent, wat het betaalcomfort van consumenten en winkeliers vergroot. Geen wonder dat het aantal elektronische betalingen blijft stijgen. Achter de eenvoud van een veilige, elektronische betaling gaat een wondere, complexe wereld schuil: het werk van 1.000 passionele Worldline-medewerkers, waar ik graag deel van uit maak.
  • Ons bedrijf Worldline is een van de grootste hardware-producenten in België, met jaarlijks nieuwe, hoogtechnologische producten. Onze betaalterminals worden internationaal erkend voor hun design en hun robuustheid. Met talrijke, prestigieuze awards als gevolg: zo kaapte een van onze terminals een red dot design award weg voor zijn verfijnd design.
  • Worldline investeert volop in de toekomst met nieuwe toepassingen rond e-commerce, m-commerce, contactloos betalen, …
  • Ons bedrijf zoekt uitbreiding in het buitenland, met Slowakije als eerste succesverhaal op de teller.
  • Ons aanbod beperkt zich niet tot elektronisch betalen: denk maar aan oplossingen voor digitalisering en e-archiving (Doccle)



Als CFO stuur ik cruciale projecten aan:
  • rond kostenbeheersing, dat innovatie mogelijk maakt.
  • overnames en mergers, zoals integratie van Nederlandse Quality Equipment in Worldline
  • onderzoeken van financiële haalbaarheid, budgetanalyses en financiële verwachtingen
  • logistieke projecten (sale en lease back …)
  • team van 40 personen

Verder ben ik:
  • onafhankelijk bestuurder IBA, Ion Beam Applications, dat innovatieve oplossingen ontwikkelt tegen kanker door nucleaire technologie
  • actief in tal van organisaties (Women on Board …)
  • een vrouw met een mening (interviewreeks De Morgen)

No comments:

Post a Comment